pep.zone
Welcome, guest. You are not logged in.
Log in or join for free!
 
Stay logged in
Forgot login details?

Login
Stay logged in

For free!
Get started!

Mobile Blog


jigonzz.pep.zone

Akhirnya (malays version)

18.03.2011 00:41 EDT
Aku kenal dengan G sudah lama tapi kami tak pernah berjumpa. Aku kenal dia melalui internet. Walaupun begitu, kami memang mesra. Bersembang macam2 hal. Kalau aku adamasalah dengan suami atau anak2, pada G lah tempat aku mengadu. Dia akan menasihati aku. Dalam bulan Ogos, G bagi tahu dia akan datang ke tempat aku untuk berkusus selama 3 hari. Dia ingin berjumpa aku. Aku sebenarnya berat jugak nk jumpa dia. Maklumlah aku dah pnya suami. Risau gak.. Tiba hari tersebut, G tnya aku lagi. Boleh tak dtg jumpa dia. Dia teringin sgt nak jumpa aku walaupun sekejap. Akhirnya aku bersetuju utk jumpa dia di tempat dia kusus. Aku rasa berdebar2 utk jumpa G... Maklumla 1st time nk jumpa dia... Ishhh kenapa dengan aku ni...aku dgn G kan cuma kwn...lagipun dia cuma nk jumpa aku je.... smpai saje ditempatG, kami terus pergi jalan2 sekitar bandar... Selesai saje mkn, G kata dia prlu cepat pulang ke bilik dia sebab pembukaan kusus pada ptg tu jugak...Dia prlu buat persiapan... Setelah smpai G mengajak aku singgah ke bilik dia... Aku serba salah...Mcm2 aku fikirkan...dgn berat hati aku setuju ikut dia kebilik.... Masuk saje kedalam bilik, aku berdiri ditingkap sambil menikmati permandangan indah diluar tingkap. Tiba2 saje G telah memelukku dari belakang sambil mencium leherku... Akuterkejut...G terus memeluk erat...dia berbisik kepadaku...nafasnya membuat aku geli bercampur nikmat... Sambil dia menutup tingkap, dia terus mencium bibirku...aku meronta2 minta dilepaskan tapi G terus garang...sambil mencium bibirku, tangan dia dgn lembut mengusap dadaku...nafasku kencang...perasanku bercampur baur antara takut dan nikmat...aku mmg mudah terangsang bila diperlakukan begitu...tangan G terus menyelinap masuk kedalam bajuku...dgn bibir kami yg masih bertaup rapat dia membuka hook coliku... lantas dia terus membaringkan aku diatas katilnya... dia menyelak bajuku dan bibirnya terus ke puting buah dadaku...aku berdengus nikmat tp aku jugak takut...aku masih ingat yg aku ini isteri org... Aku menolak G dgn kuat...G terus berhenti dgn apa yang dia buat kat aku...Dia memandangku sambil dia membuka seluarnya...dia berkata pdku 'syg please'...aku nampak senjatanya yg tegak berdiri...begitu besar sekali...sambil berbaring disebelah aku, dia meletakkan tanganku diatas senjatanya...ohhhh aku dapat merasakan ketegangan senjata G... perlahan2 aku mengusap lembut...oleh kerana aku dh biasa dgn senjata suamiku...aku rasa sungguh ghairah...lantas aku terus mengulum senjata G...aku hisap sepuas2nya...rasa takut aku telah lenyap...aku lupa siapa diri aku... Dengan rakus aku mencium G...bibir dia, leher dia dan puting tetek dia...G hnya memejamkan mata menahan kesedapan...aku sudah tak tahan...aku bangun membuka seluar yang ku pakai...begitu jugak dgn seluar dalamku...aku berdiri separuh bogel didepan G...G bangun dan terus membaringkan aku diatas katil... Rasa ghairah telah membuat aku lupa segala2 nya... G mencium bibirku sambil tangan kanan mengusap lembut puting tetekku...tangan kirinya telah merayap jauh kebawah, mengusap2 taman laranganku.. jarinya mencari sesuatu disitu...dan bila dia meletakkn jarinya dimutiaraku...aku menggelepar.. nafasku tersekat2...aku merengit nikmat...arrrrhh.. air yg keluar dr situ menandakan aku telah bersedia.. tapi G tetap mengomoli aku...dia terus menyonyot puting tetek aku...aku tidak keruan lagi.. Sambil menciumku, G membuka kangkangku utk gerakanseterusnya...dengan lembut G mengulit kepala senjatanya di mutiaraku...aku tak berdaya lagi... aku merelakan saje senjata G tenggelam dalam taman laranganku...sebelum ini hnya senjata suamiku yang bermain2 disitu...aku terasa nikmat sekali...mataku tertutup rapat.... G mula melayarkan bahteranya...Gerakan dari G kadang2 perlahan kadang2 laju...dan akhirnya aku smpai kekemuncak nikmat yg tak terhingga... seluruh badanku kejang...aku memeluk G seeratnya... senjata G terbenam sepenuhnya dlm tamanku... G melemparkn snyuman kepadaku...dia masih lagi gagah utk meneruskan pelayarannya... Gerakan badan G semakin lama semakin laju...tidak lama lagi dia akan sampai ke destinasinya... aku pun begitu...dan akhirnya sekali lagi aku sampai ke puncak nikmat bersama2 dengan G... seluruh tamanku telah dilimpahi air kami berdua... G terus memeluk erat diriku...bagai tak mahu dipisahkan lagi... Kami akhirnya terdampar keletihan namun penuh kenikmatan...G terus menciumku sbg tanda terimakasih...aku tersenyum puas walaupun pada mulanya aku takut dan akhirnya aku tewas jugak dengan tuntutan nafsu yg penuh nikmat...


This page:




Help/FAQ | Terms | Imprint
Home People Pictures Videos Sites Blogs Chat
Top
.