pep.zone
Welcome, guest. You are not logged in.
Log in or join for free!
 
Stay logged in
Forgot login details?

Login
Stay logged in

For free!
Get started!

Text page


cerita.seks.3.pep.zone

Cikgu Halim Tersayang


Sewaktu di tingkatan 3, I ni cukup glamour kat sekolah. Mungkin kerana I
mempunyai paras yang cantik dan mudah mesra dengan sesiapapun. I tanpa segan
silu senang melayani sesiapa jua tanpa diskriminasi atau prasangka. Maka ramailah
para jejaka yang minat kat I. Agaknya sebab itulah juga ramai gadis lain berdengki
pada 1.

Cikgu Halim adalah di antara orang yang cukup meminati I. Ketika murid lain sudahbalikI selalugakkena kelas tambahan dengan Cikgu Halim. Maklumlah I ni dikira
terletak di dalam senarai top ten yang bakal gagal peperiksaan. Katanya dia nak
cuba bagi I lulus juga. I pun kadang kadang boring juga tapi apa nak buat, dah
macam dipaksa aje.

Cikgu Halim ialah seorang guru yangberperwatakan tegas dan garang. Dia
merupakan guru yang paling digerunioleh murid murid. Pada usianya yang ketika itu
menjangkau 50 an tubuhnya masih tegap dan kemas. Anak isterinya menetap diSabah kerana isterinya bekerja di sana. Peluang untuk bersama anak isterinya
hanyalah 3 atau 4 kali setahun saja. Jadi membujanglah corak kehidupan Cikgu
Halim pada ketika itu.

Satu hari semasa I kat kelas tambahan itu, Cikgu Halim kelihatanagaklainmacam
sikit. Mungkin pada hariitu airnya sudah naik ke kepala. Tapi I sendiri pun tak
pastilah. Kami duduk berduaan di atas sofa. Cikgu Halim duduk kat sebelah kanan I.
Matanya asyik menatap ke muka I aje. Dia membetulkan kedudukan punggungnya
supaya lebih menghampiri I. Pada waktu itu tubuh Cikgu Halim seolah olah dah
melekat pada pinggang kanan I. Muka I ni pula terasa bagaikannakdijilatjilatnya.
Begitulah rapatnya himpitan tubuh kami berdua.

Kemudian tangan kirinya mula menjangkau ke belakang tengkok I dan berpaut pada
bahu kiri I. Ketika itu dada I punya lah gedebuk gedebak. I jadi cemas dan
kebingungan. Belum pernah seorang lelaki yang bukan muhrim peluk I begitu rapat.
Namun bagi Cikgu Halim dia buat selamba sahaja sambil menjalankan tugasnya
mengajar I. Jadi lama kelamaan I pun semakin rilek dan perasaan cemas juga
semakin reda. Dengan penuh konsentrasi I bertumpu kembali pada segalapelajaran
yang diajarnya.

Semakin lama Cikgu Halim menyandang lengannya pada bahu I semakin syok pulak
I rasakan. Sekali sekala jari kirinya tergosok gosok kat lengan kiri I. Ketika Cikgu
Halim lakukan begitu I terasa agak kegelian juga tetapi jenis geli yang bercampur
syok. Apabila dia berkata kata, dia memandang tepat kat pipi I. Dengan jarak
mulutnya yang hanya beberapa inchi saja dari pipi I, hembusan nafasnya jelas
terasa menghinggapi pipi I.

Mood Cikgu Halim pada hari itu begitu romantik. Nada alunan suaranya amat lembut
dan penuh kemesraan. Penampilan itu telah bejaya menggoda hati I. Pantat I terasa
terkembang kincup dibuatnya. I perhatikan bahawa Cikgu Halim juga mula tidak
selesa dengan kedudukannya. Dia kerap memperbetulkan pada bahagian bawah
pusat seluar yang dipakainya. I dapat mengagak bahawa tentunya ada sesuatu yang
dahsemakinmembesar di dalam seluarnya itu. Sekali sekala I jeling kat kangkangseluar CikguHalim.I lihatsudah ada satu bonjolan mulai membusut kat situ.

Semua kelakuan Cikgu Halim I biarkan saja. Dari aksi meraba lengan, dia mula
menapak lebih jauh. Perlahan lahan tangan kirinya merayap turun ke bawah
bahagian belakang bahu I. Jari jarinya dengan berhati hati menyusur masuk kat
bawah ketiak I. Ketika itu punyalah suspen I rasakan. Konsentrasi I hanya tertumpu
kepada persoalan ke manakah seterusnya arah sasaran tangan Cikgu Halim itu.
Dalam keadaan yang suspen itu, kat pantat I pulak dah mula terdapat tanda tanda
kelembapan. I pun tak tahu kenapa terjadi begitu. Mungkin adunan dari perasaan
suspen dan syok telah mengakibatkan sedikit rintisan nafsu.

Tiba tiba dengan tangkas tangan Cikgu Halimmencakup bahagian bawah tetek kiri I.
Seluruh urat saraf I terus jadi tak bermaya. Tindakannya itu memangnya sudah I
jangkakan. Namun ternyata I belum begitu bersedia untuk menghadapinya. "Aw" I
terjerit manja. Terkejut juga I pada ketikaitu. Tangannya yang mengelangi tubuh I
membuatkan I terperangkap di dalam belenggu dakapannya. Pergerakkan I amat
terbatas. Kebingungan menguasai fikiran I. Segala perbuatannya terpaksalah I
relakan saja. Ketika itu I benar benar tidak tahu apa yang harus I lakukan. Hendak
melawan I tak berani. Tambahan pulak I pun dah terasa syok juga dengan perlakuan
Cikgu Halim itu.

Ketaatan I itu telah menyemarakkan lagi api keyakinan Cikgu Halim. Tindakannya
semakin berani. Perlahan lahan tetek I yang tertadah diatas tapak tangannya mula
diramas ramas. Tetek I digengamnya kemas dan kemudian dilonggarkan semula.
Terkembang kincup tetek I dikerjakan oleh tangan buas Cikgu Halim. Itulah julung
kalinya tetek I kena ramas oleh seorang lelaki. Punyalah syoknya pengalaman
pertama itu. Pengalaman dan kematanganCikgu Halim melayani perempuan amat
jelas terserlah. Memang pandai dia mencari suis untuk nyalakan api syahwat I.

Dengan lemah lembut dia terus meramas ramas tetek I. Sementara meramas, jari
telunjuknya tergentel gentelkat putting tetek I. "Ahhhh…..Cikguuu…..cam mana
ni….." I merenggit renggit akibat dihurungirangsangan kesedapan yang bertalu talu.
Bahu I mula menyandar ke belakang. Tangan kanan I mula berpaut kat belakang
tengkok Cikgu Halim. Perbuatan I itu rupanya memudahkan lagipenguasaannya ke
atas tetek I.

Kepala I terdongak ke atas. Mulut I pulak tercungap cungap menelan kelazatan
nafsu. Pantat I dah dibanjiri kebasahan. Duduk I semakin tidak selesa. Limpahan air
terasa melekik lekik kat pantat I. Keadaan itu membuatkan I jadi resah tak
menentu. Peha kanan, I angkat keatas peha kiri Cikgu Halim. Dia terus menghalakan
muncungnya ke pipi I. Pipi I yang lembut itu diciumnya berkalikali."Rosiesayang..…awak nicantik sangatlah" Cikgu Halim menerbitkan lirik puji pujian.
Punyalah kembang pantat I mendengarnya. Pada ketika itu hati I ini sudah berjaya
dikuasainya. Pedoman I sudah terbang entah ke mana. Akal fikiran I telah diharuk
oleh cengkupan berahi.

Hujunglidah Cikgu Halim terjilat jilat kat pipi I. Bagaikan kucing yang kelaparan pipi
I dikerjakan. Bertalu talu dijilat dan dikucupnya kat situ. Kelembapan jelas terasa
kat pipi I. Perlahan lahan tumpuannya mula berubah arah. Telinga I pula menjadi
sasaran. Cikgu Halimmembuka mulutnya luas. Mulut yang ternganga itu dipekapkan ke telinga I. Habis telinga kanan I tertangkup ke dalam mulutnya. I
mengeliat manja. Kulit I meruap kegelian. I cuba lepaskan telinga I dari serangan

Melihatkan keadaan I yang sudah tak bermaya, Cikgu Halim mula bertindaklebihrakus. Tangan kanannya pantas menyambar kat tetek kanan I pula. Kegeramannya
nampak semakin memjadi jadi. Ketika itu kedua dua belah tetek I telah pun berada
didalam rangkulan tapak tangannya. I dapat rasakan tetek I mengembang dan
mengincup mengikut irama ramasannya. Ada kalanya ramasannya agak kuat.
"Arrrrrr…ieeee….." I merengget kesakitan. Tetapi renggetan I itu sedikit pun tak
dihiraukan. Bahkan semakin bersemangat tetek I dikerjakan. Menitis airmata I
menahan kesakitan. Kedua dua belah tetek I terasa membengkak semacam. Urat
urat yang sensitif kat situ bagaikan sudah tergeliat diuli oleh Cikgu Halim.

Akhirnya Cikgu Halimmelepaskan I dari rangkulannya yang kemas itu. I menarik
nafas lega.Telinga dan pipi I dah berselumur kebasahan akibat kena jilat. Tetek I
juga sudah dilepaskan dari cekupannya. Namun kesan sengal sengal masih lagi I
rasakan. Dia memaut tangan kiri I dan menghalakan ke kangkangnya. "Jangan takut
sayang…..cikgu nak Rosie berkenalan dengan adik kesayangan cikgu ni". I agak
terkejut juga. Cikgu Halim pada ketika itu sudah tidak lagi berseluar mau pun seluar
dalam.

Entah biladia melucutkan seluarnya I pun tak pasti. Punainya I nampak sudah
terpacak keras. Jari jemari I diusap usapkan pada lilitan punainya.Pada mulanya I
agak geli juga nak sentuh punai lelaki. Maklumlah benda tu bermirip seperti ulat dan
lintah yang amat I genyikan. Tetapikerana dorongan dari hasrat ingin tahu, I turut
sajalah arahan yang diberikan. Jari jari I menjelajahi ke setiap pelusuk punai Cikgu
Halim. Inilah julung kalinya I berpeluang menyentuh kejantanan punailelaki.
Dengan penuh minat I usap dan urut pada persekitaran punai Cikgu Halim.

"Lembutnya tangan Rosie niiii…..sedapnya" Cikgu Halim mengerang sambil bangunmembetulkan kedudukan. Dia menanggalkan baju yang dipakainya. Maka pada
ketika itu bertelanjang bulatlah Cikgu Halim. Tiada seurat benang pun pada
tubuhnya. Tiada sedikit pun perasaan malu dirasainya. Dia membetulkan kedudukan
badannya dan terus berbaring terlentang di atas sofa. I diarah duduk bercelapak
diantara kangkangan kakinya. I pun membetulkan berkedudukan I supaya
mengadap ke muka Cikgu Halim. Dia terbaring mengangkang dengan selesanya
sambil kedua belah tangannya tersandar ke atas.

Punainya terpacak betul betul kat depan mataI. Perlahan lahan jari jari I membelai
punai Cikgu Halim. I amat kagum dengan kegagahan punaiyang I belai itu. I cuba
menyukat kehebatan punai Cikgu Halim. Panjangnya I agak lebih kurang enam inchi.
Kelebarannya mungkin di sekitar 1 inchi setengah. Bulu punai Cikgu Halim tidaklah
lebat sangat. Mungkin baru dicukurnya. Begitu juga bulu dada dan bulu romanya
yang mana kelebatannya hanyalah pada paras sederhana sahaja.

Jari I mengintai peluang meninjau ninjau kat telur yang terletak di bawah punainya.
Geramnya I lihat benda dua biji yang tergajut itu. I gentel gentel dan I picit picit
telur dua biji itu. "Ahhh….jangan picit kuat kuat kat situ…..senaklah cikgu" I
tersenyum simpul sambil mengangguk anggukkan kepala sebagai tanda fahan. Jadi I
pun kembali menumpukan perhatian pada gosok mengosok dan belaian sajalah.

Cikgu Halim mencapai sebotol minyak losyen. Dia memberikannya pada I untuk
disapu pada batang punai yang sedang terpacak itu. I pun tuangkan minyak itu kat
tapak tangan I. Perlahan lahan I lumurkan minyak itu ke permukaan punai Cikgu
Halim. I telitikan agar setiap pelusuk punainya disapukan dengan minyak losyen itu.
Setelah pasti akan kerataan minyak yang disapu, I pun mula mengurut urut batang
punai Cikgu Halim. Dengan lemah lembut I usapi kat bahagian tengah punai itu. I
pusing pusingkan gelongan jari I melingkari batang punai Cikgu Halim. Bermula daripangkal hinggalah ke kepala, I uruti punainya yang tegang itu berulang ulang kali.

Di dalam keadaan keras tegang itu,kepala punainyamenjadi berkilauanapabila
diselumur denganminyaklosyen.Jari I bermain main kat lingkaran lekok ...
Next part ►


This page:




Help/FAQ | Terms | Imprint
Home People Pictures Videos Sites Blogs Chat
Top
.